Kunde og Kontakt Database

Kunde og kontaktdatabasen er kernen i Global CRM. En central database vedligeholdt og opdateret af alle medarbejdere sikrer ét opdateret stamkort for hver enkelt kunde.

Slut med post-it lapper, fantasifulde Excel ark, forældede og forkerte kontaktoplysninger. Slut med at søge efter e-mails, tidligere tilbud, aftaler og dokumenter på 4 forskellige drev eller mapper.

I Global CRM kan du finde kundedata når I har brug for dem. De er tilgængelige lynhurtigt og efter kun 2-3 klik med musen.

Med udgangspunkt i kundens stamkort, er det muligt at finde alle salgsoplysninger om kunden. Det gælder både tidligere, igangværende og fremtidige informationer. Sådan sparer I værdifulde minutter, som i stedet kan veksles til flere salgsindsatser.

Værdifuld viden med en opdateret kunde database

HVOR MANGE AF DINE KUNDER HAR KØBT MINDST 10 AF DIN MEST POPULÆRE VARE?
Hvis sådan et spørgsmål – eller noget lignende – giver dig grå hår i hovedet, så er Global CRM helt sikkert noget for dig.

Med en centraliseret kunde og kontakt database, opbygger I hver dag værdifuld viden. 

I Global CRM er alle salgsaktiviter, produkter, møder, tilbud, faktureringer mv. tilknyttet kundens stamkort.

Det betyder I kan trække rapporter og lave lister, baseret på den segmentering I ønsker. En segmentering som kan være yderst detaljeret, gør jer i stand til at ramme jeres kunder helt præcist.

Pipeline Management

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Individuel Tilpasning af CRM Systemet

Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

Kunde og Kontakt Database

Kunde og Kontakt Database

Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem

Tilbud og Faktureringssystem

Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

Projektstyring

Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

Helpdesk System

Helpdesk System

Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

Integration af CRM

Integration af CRM

I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

Exchange / Office 365 / Gmail

Exchange / Office 365 / Gmail

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.