I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.
Integration af CRM
Google Workspace/Gsuite, Mail Chimp, WordPress mfl. Gennem 3. parts plugins, kan Global CRM integreres med populært software, som I måske allerede anvender. Det letter jeres arbejdsgange og sikrer altid opdaterede information, uanset hvilket system der arbejdes i. Kontakt os for en snak om hvilke integrationsløsninger der findes, for de systemer I allerede anvender i dag.
Pipeline Management
Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.
Global CRM’s er brugertilpasset. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.
Global CRM er som en database over kunder og kontakter. En database hvor alle medarbejdere registrere ændringer og et opdateret overblik over kunder og historikken på dem
Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.
Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.
Giv den bedste kundeservice med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.
I Global CRM kan I oprette en eksportskabelon og eksportere data. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.
Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv den handling der skal trigger et workflow og den opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.
Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite. Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning.