CRM Funktioner

Global CRM består af moduler, der kan aktiveres og deaktiveres for at opfylde dine præcise behov. Endvidere giver det mulighed for, at foretage implementerings processen trinvis, så tempoet passer helt til jeres virksomhed og medarbejdere. Nedenfor kan du læse om de enkelte moduler.

Pipeline Management

Tag kontrol over din salgspipeline. Få klik med musen, giver dig overblik over dine salgsmuligheder, hvor de er i salgsprocessen og hvad næste step er, for at få lukket dit salg.

null
Individuel Tilpasning

Global CRM’s styrke ligger i den høje grad af brugertilpasning. Opret/fjern ubegrænset antal felter i systemet og skræddersy CRM systemet til at afspejle din virksomheds individuelle behov.

null
Kunde og Kontakt Database

Global CRM fungerer som en samlet database over kunder og kontakter. En centraliseret database hvor alle medarbejdere registrere deres ændringer, giver et opdateret overblik over kunder, kontakter og historikken på dem.

null
Tilbud og Faktureringssystem

Slut med Excel og Word templates. Opret og send et tilbud på under 60 sekunder og når kunden accepterer, konvertere du blot dit tilbud til en faktura med et enkelt klik – klar til at sende til kunden.

null
Projektstyring

Løser I projekter? Tilknyt dit projekt til kunden i CRM systemet og få et centralt overblik over fremgangen i projektet. Opret del-opgaver til projektet og tildel de enkelte opgaver til de ansvarlige medarbejdere i din virksomhed.

null
Helpdesk System

Giv overlegen service til dine kunder, med Global CRM’s helpdesk system. Support tickets tilknyttes direkte til kunden, kontakten eller projektet og forbliver åben indtil en medarbejder har håndteret sagen – intet bliver glemt.

null
Integration

 I Global CRM kan I oprette en eksport skabelon og eksportere data til Excel. De fleste IT-systemer kan importere Excel data. I kan manuelt eksportere data med kun 3 museklik, eller få automatisk data på E-mail i et fast tidsinterval.

null
Automatiseret Work-Flow (ITTT)

Automatiske workflows spare jer for tid og giver værdi for kunden. Angiv hvilken handling der skal trigger et workflow, og hvilken opgave CRM systemet skal udføre. Fx. send automatisk en velkomst e-mail, når en ny kunde oprettes.

null
Exchange / Office 365 / Gsuite

Global CRM kan synkroniseres med MS Exchange, MS Office 365 eller Googles Gsuite.  Tilkøb det synkroniseringsmodul der passer til jeres løsning og oplev 2-vejs synkronisering imellem Global CRM og jeres kalenderløsning

Historik giver viden – viden øger omsætning

CRM systemer giver ikke i sig selv højere omsætning. Det gør til gengæld den  historik der opbygges i CRM systemet. Af historikken, kan I trække uvurderlig viden om jeres kunder, ud af CRM systemet. Det er denne viden, som øger omsætningen, fordi I handler på baggrund af faktiske data.

Kontakt historik

Segmentering & Marketing

Rapportering & Opfølgning

Tilbud & Fakturering

Produkt Lagerstyring

Automatiske Processer

Webbaseret Kundeportal

Online Backup

Brug for CRM rådgivning? Ring til os på +45 22 41 68 38

Ja tak, jeg ønsker at modtage “Kom-godt-igang” kampagnen, med bl.a. videoguides der viser hvordan mit CRM system opsættes til mine individuelle behov