INDIVIDUEL TILPASNING

GÅ IKKE PÅ KOMPROMIS. DIT CRM SYSTEM SKAL TILPASSES DIN VIRKSOMHED – IKKE OMVENDT

Et af punkterne hvor Global CRM skiller sig ud fra andre CRM systemer, er ved den høje grad af individuel tilpasning. Ofte vil du se  andre CRM udbydere, tilbyde branchespecifikke systemer til rådighed. Det er ikke nødvendigt hos Global CRM.

Tilpas CRM systemet så det bliver skræddersyset til din virksomheds behov. Du kan helt selv (eller lade vores supportere hjælpe dig) slette og oprette felter i dit CRM system. Fjern alt overflødigt, som ikke er relevant for din virksomhed, uanset om det er enkelte felter, eller hele moduler/funktioner i systemet.

Når alt overflødig er slettet, kan du opbygge systemet, med de felter og funktioner, som specifikt er vigtige for jeres salg og virksomhed. Vær opmærksom på, at individuel tilpasning er et tveægget sværd. Læs lidt længere nede  på siden hvorfor.

Individuel tilpasning

STOP FUNKTIONS KAPLØBET! ET CRM SYSTEM SKAL VÆRE AKTUELT, HVERKEN MERE ELLER MINDRE

En af nøglerne til en succesfuld CRM implementering, ligger i at CRM systemet skal opfattes som / være et hjælpeværktøj. Systemet skal være, bedre og hurtigere end det I gør idag. Systemet skal være nemt at bruge og det skal være relevant.

Netop relevans er vigtigt i den daglige brug.

Systemets brugere skal ikke navigere rundt i en masse knapper, felter og funktioner, som alligevel aldrig bliver brugt. Det er blot støj. Det er nemt at blive opslugt i et funktionskapløb, når man kigger efter et CRM system. Du gør ikke dine brugere nogen tjenester ved at købe “diamantpakken” med yderligere 5 tilvalg, hvis I reelt kan nøjes med “Basispakken”

Begrænsning er også kunsten når du opretter nye felter og opbygger dit CRM system. Det er en hårfin balance at holde dit CRM system relevant, overskueligt og nemt at bruge. Derfor er muligheden for individuel tilpasning ekstremt vigtig, men …

… KEEP IT SIMPLE

Bestil 30 dages gratis demo og fortsæt fra helt ned til 99,- kr. pr. md.

CRM-image1

Ja tak, jeg ønsker at modtage “Kom-godt-igang” kampagnen, med bl.a. videoguides der viser hvordan mit CRM system opsættes til mine individuelle behov