CRM SYSTEM MED MULIGHED FOR INDIVIDUEL
TILPASNING

Et CRM system giver dig overblik over din pipeline og giver dig en strategisk fordel, idet du kan agere hurtigt, præcist og på baggrund af faktiske data i dit CRM system.

Prøv Global CRM

Brug for CRM rådgivning? Ring til os på +45 22 41 68 38

Ja tak, jeg ønsker at modtage “Kom-godt-igang” kampagnen, med bl.a. videoguides der viser hvordan mit CRM system opsættes til mine individuelle behov

Vores Clients Logo

Global CRM

Webhosted CRM System

CRM skal være en bevist salgsstrategi i virksomheden – et ønske om at skabe værdi for kunden, igennem udvikling af relationer. Nøgleordet er bibeholdelse af kunden, som fra et omkostningssynspunkt er billigere end at tiltrække nye. CRM systemet er en centraliseret vidensbank, som i mange tilfælde kan automatisere visse salgsprocesser, samt stille oplysninger om kunden til rådighed for sælgeren – hurtigt, nemt og efter behov.

null

Prøv et

Nemt og brugervenligt dansk CRM system.
null

Sikkerhed

Automatisk data backup hver anden time.
null

Du får

Kompetent e-mail support på dansk.
null

Hjælp

“Kom godt igang starthjælp og tilpasning af systemet”

Implementer CRM med Success

Bag enhver succesfuld implementering af et CRM system, gør det sig gældende at virksomheden har gjort sig en række overvejelser i forbindelse med opstarten. I alle brancher findes der desværre fejlslagne CRM implementeringer, men den gode nyhed er, at en proaktiv ledergruppe samt en nøje analyse af virksomhedens salgsprocces, øger oddsene for en succesfuld implementering med mindst 85%.

Vi anbefaler at man samtidig med implementeringen, optimerer arbejdsgange og i samarbejde med sælgere får analyseret og optimeret salgsprocessen. Først og fremmest skader det aldrig at få “støvet” de gamle vaner af og få sat friske øjne på salgsprocessen og for det andet, skaber det ejerskab for implementeringsprocessen i blandt salgsmedarbejdere når man selv har medvirket til udviklingen.