Segmentering & Marketing bliver nemmere i CRM

Kampagne modulet i Global CRM, åbner nye muligheder for at lagre og måle din virksomheds salgsfremmende aktiviteter. I kan fx. lagre informationer om resultatet af messer, e-mail kampagner, nyhedsbreve, banner reklamer eller andre initiativer indenfor jeres salgskanaler.

Registrer hvor stor - og hvem - målgruppen har været og hvilken effekt kampagnen har haft i forhold til den budgetterede effekt.

Når I efterhånden har fyldt CRM systemet med data om jeres kunder, kan I begynde at filtrere, sorterer og segmentere jeres kundedatabase. Det giver jer mulighed for at sende yderst målrettede e-mail kampagner, til de forskellige segmenter i CRM systemet.

Nyhedsbreve og e-mail kampagner er en svær balancegang og ofte ender de "skraldespanden" - eller endnu værre i "Spam" mappen. Er jeres segmentering i CRM systemet foretaget grundig, kan e-mail templates i Global CRM gøres så personlige, at modtageren af jeres e-mail kampagner slet ikke opdager, at den e-mail de netop har modtaget, er en kampagne som måske er sendt til flere hundrede kunder. Korrekt udførte e-mailkampagner, kan læne sig så tæt op af et personligt merslag, at din kunde føler sig værdsat og vigtig, fremfor chikaneret af ligegyldige nyhedsbreve eller e-mailkampagner.

Kontakt os gerne for yderligere info om kampagnemodulet i Global CRM og hør om fordele og faldgrubber i e-mail kampagner.