Produkt- og Lagerstyrings modulet i Global CRM

På samme måde, som I lagre kunder i jeres CRM system er der også mulighed for, at lagre leverandører. Til en leverandør kan man relatere/linke en kontaktperson, så selvom et produkt er udsolgt og jeres produktansvarlige er på ferie, ved I altid hvem I skal kontakte hos leverandøren - for med Global CRM er alle informationer centraliseret.

Din virksomheds produkter oprettes i CRM produktdatabasen. Du kan oprette ordinære produkter, med tilhørende produktbeskrivelser, billede mm. eller sælger din virksomhed serviceydelser har vi oprettet et specifikt service modul til dette. Fordelen ved dette modul er, at man kan tidsbestemme produktets levetid, modtage notifikationer inden udløbet af servicen mm. Kontakt os for yderligere information om dette.

Produktdatabasen indeholder flere nyttige funktioner. Til hvert produkt tilknyttes en produktansvarlig og denne vil modtage notifikationer fra Global CRM systemet, hvis lagerbeholdningen kommer under det fastsatte genbestillingsniveau. Det er oprettelsen af en faktura med x antal enheder af et produkt, som nedjustere lagerbeholdningen, men også oprettelsen af et tilbud vil resultere i en advisering til den produktansvarlige, såfremt et tilbud er på flere enheder end der er på lager. Det sikrer rettidig genbestilling og udsolgtsituationer minimeres.