Kundeportalen er et unikt feature iblandt online webbasseret CRM systemer

Kundeportalen er din kundes mulighed for, nem adgang til din virksomhed både i og udenfor dit kontors åbningstider. Kundeportalen er åben 24 timer i døgnet 365 dage om året og yder således service til dine kunder selvom dit personale holder fri.

Kundeportalen er en seperat portal du fx. kan linke til fra din virksomheds hjemmeside. Du bestemmer selv hvilke oplysninger der skal være tilgængelig for dine kunder, men du har mulighed for at gøre det meste offentligt for din kunde. Via portalen har kunden selv en oversigt over alle fakturaer og tilbud der er tilknyttet kunden. Endvidere fungerer kundeportalen, sammen med Global CRM's Support Modul, så kunden kan genfinde tidligere supportemner og se hvilken løsning, han blev givet ved sidste forespørgsel.

Foruden de ovenstående features har kunden mulighed for at se status på de projekter i udfører for kunden. Anvender I Global CRM's Projektstyrings Modul kan kunden se hvilke projektopgaver der er afsluttet, igangværende og hvor langt i processen I er kommet.

Kundeportalen giver jer endvidere mulighed for, at oprette en vidensdatabase/ F.A.Q. / S.O.S. Dette er hurtig hjælp til selvhjælp for kunden, og vedkommende er måske ikke nødt til at kontakte din virksomhed eller oprette et supportemne. Videndatabasen kan opbygges i kategorier eller du kan oprette en vidensdatabase for hver af dine produkter. At opbygge en sådan vidensdatabase er en langsommelig og tidskrævende proces, men med Global CRM er det en nem opgave. Efterhånden som din virksomheds supportere besvarer supportemner fra dine kunde, har supporteren mulighed for, at konvertere et supportemne til et punkt i din vidensdatabase. Således kan I opbygge vidensdatabasen løbende, imens I betjener jeres kunder.

Det er nemt og effektivt!