Kontakt vores support

Global CRM tilbyder e-mail support til alle kunder og brugere af CRM systemet. Du kan oprette et support emne ved, at udfylde formularen nedenfor.

Du vil modtage en e-mail advisering når dit supportemne er behandlet af Global CRM. Du kan dernæst logge på Global CRMs Kundeportal og se løsningen på din problemstilling. I de fleste tilfælde kan du markere dit supportemne som lukket, men skulle du stadig være i tvivl, kan du også opdatere dit supportemne på kundeportalen.

Beskriv din problemstilling grundigt!

1. Hvor befinder du dig i CRM systemet (Eks. Jeg er inde på et Lead)
2. Hvad forsøgte du at gøre (Eks. Jeg vil konvertere til en Salgsmulighed)
3. Hvad du har gjort (Eks. Jeg klikkede på linket konverter)
4. Hvilket resultat gav det (Eks. dialogboksen til konvertering kommer ikke frem)

Modtager du evt. en fejlmelding må du meget gerne inkludere fejlmeldingen i din henvendelse.

Skriv til support

 Faktureres med kr. 1.000,- ekskl. moms



1) Alle supportemner prioriteres jvf. deres indflydelse på driften af de enkelte CRM systemer

2) Du har mulighed for at komme forrest i køen mod et hastegebyr på kr. 1.000,- ekskl. moms, som vil blive faktureret umiddelbart efter afslutning af supportemnet.