Hold styr på kunde & kontakt historik

En centraliseret database for alle medarbejdere, som lagrer alt historik på en given kunde. Kundedatabasen er fra start udstyret med en række felter, til at lagre informationer om din kunde, men en succes med Global CRM, afhænger i høj grad af at I på forhånd afdækker hvilke informationer der er vigtige for jeres organisation at lagre.

Uanset hvilket modul du anvender i Global CRM, er der mulighed for at skrive kommentarer som lagres i kronologisk rækkefølge og man kan se hvilken medarbejder der har tilknyttet en kommentar og hvornår. Ligeledes er der mulighed for at tilknytte, dokumenter, tilbud og fakturaer til virksomheder i Kundedatabasen. Standardfelter i kundedatabasen lagrer de alm. "hårde facts" om en kunde, som fx. hvor mange ansatte der er, A, B, eller C rating af kunden osv. I afgører selv hvilke oplysninger I vil gemme i Kundedatabasen og vi kan løbende tilføje nye felter til lagring af information.

Det er afgørende for brugen af CRM systemet, at I får lagret alle relevante oplysninger. Det giver bedre mulighed for segmentering af jeres kunder og I kan således målrette jeres salgsaktiviteter med stor nøjagtighed.

Tag en snak med os inden I går igang med CRM systemet. Vi vil meget gerne høre om jeres salgsproces og bidrage med vores erfaring om hvilke informationer der kunne være relevante og gemme i systemet. Samtidig kan vi evt. se hvilke processer der måske kan automtiseres i CRM systemet eller udføres mere rationelt, igennem de work-flows der er indbygget i Global CRM.

Kontakt os her hvis I vil lagre nye informationer, i de fleste tilfælde vil det være implementeret og fungere i jeres CRM system i morgen.