Global CRM giver jer et professionelt support system

Global CRM giver jer mulighed for at anvende et professionelt support system, som sikrer at der bliver taget hånd om alle kunders problemstillinger. Automatiserede work-flows i Global CRM, sikrer at ingen supportemner bliver glemt, idet supportere får adviseringer hvis et supportemne ikke er behandlet. Ligeledes adviseres jeres supporter, hvis den samme kunde har mange supportemner åbne, det sikrer supporteren har øget fokus på at få afviklet kundens problemstillinger, så kunden får en god oplevelse med jeres support.

Anvender din virksomhed telefonisk support, er der mulighed for at jeres egen supporter selv opretter supportemnerne, når kunderne ringer. Herefter vil supporteren overdrage/tildele supportemnet til den rette medarbejder, som kan behandle emnet. Når supportemnet er behandlet vil kunden automatisk få en e-mail advisering om at supportemnet er besvaret.

Din virksomhed kan også vælge, at behandle kundehenvendelser fra jeres website via Global CRM. Vi giver jer en formular som I kan integrere på jeres website, herefter vil oplysninger fra formularen blive sendt til CRM systemet, som opretter et supportemne. Det lyder kompliceret hvis I ikke selv har kompetence til at indsætte dette på jeres website, men i realiteten tager det få minutter at lave og sikre en korrekt og ordentlig behandling af alle jeres kunders henvendelser.

Hos Global CRM anvender vi naturligvis vores eget support system til at afhjælpe vores kunders spørgsmål, klik her og se hvordan en integration på en webside evt. kunne se ud.